دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ دیس لاو

زندگی نامه بنیامین بهاردری + تصویر

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد. .
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بارون عشق
سامان جلیلی
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مثلا
مجید خراطها
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام والا مقام
یوسف زمانی
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام بیقرارم ۲
محسن ابراهیم زاده
دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بی نظیر عشق
ایوان بند
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام ستاره دنباله دار
علی عبدالمالکی
دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گل قرمز
مسعود سعیدی
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حالیش نمیشه
میثم ابراهیمی

تبلیغات

تبلیغات

پخش سراسری موزیک

زندگی نامه بنیامین بهاردری + تصویر

زندگی نامه کامل بنیامین بهاردری + تصویر

biography Benyamin Bahadori

زندگی نامه بنیامین بهاردری + تصویر

بنیامین بهادری خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. در ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به ترانه‌سرایی می‌پرداخت و سپس به‌صورت حرفه‌ای آهنگ‌سازی را آغاز کرد…

زندگی نامه بنیامین بهاردری + تصویر

نام : وحید

نام خانوادگی : بهاردری

تاریخ تولد : ۱۸ شهریور ۱۳۶۱

محل تولد : تهران

محل سکونت : تهران

حرفه ها : خواننده، آهنگساز، شاعر

سبک ها : پاپ

زندگی‌نامه

در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین‌کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. وی تاکنون چهار آلبوم به نامهای بنیامین ۸۵ و بنیامین ۸۸ ، بنیامین ۹۳ و بنیامین ۹۴ عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارائه داده‌است. او تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زندهٔ برنامه پرداخته‌است.

مرگ همسر

در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری درحال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحهٔ تصادفی شد. در این سانحهٔ رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری و دختر ۲ساله‌اش «بارانا» وارد نشد، اما نسیم حشمتی (عکاس آلبوم‌های بنیامین)، همسر وی، که پشت فرمان ماشین بود، جان خود را از دست داد. بعد از مرگ نسیم، بنیامین به یاد او آهنگی با عنوان «یه خونه» را اجرا کرد که اسم «نسیم» در آن به‌کار برده شده‌است: «آی نسیم، آهای نسیم، نگو که دیگه به هم نمی‌رسیم»

کنسرت در آمریکا

بنیامین از ۱ می ۲۰۱۰  به مدت دو ماه و نیم در کشورهای آمریکا و کانادا به اجرای کنسرت پرداخت که اولین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهرهای بعدی که می‌بایست بنیامین در آنها به اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از: واشنگتن، نیویورک، دالاس، سن‌دیگو، شیکاگو، و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور. در این تور به‌دلیل هزینهٔ بالای اعزام و اسکان نوازنده در آمریکا و همچنین مشکلات احتمالیِ روادید برای گروه همراه، از اعزام نوازندهٔ ایرانی خودداری شد و درعوض از نوازندگان آمریکایی کمک گرفته شد.

 

اجرای این کنسرت با مخالفت‌هایی ازجانب چندین شبکهٔ تلویزیونی فارسی‌زبان لس‌آنجلس و گروه‌های اپوزیسیون مقیم آمریکا همراه شد. با این وجود، در تالار لس‌آنجلس و با حضور ۶۰۰۰ ایرانی، اولین اجرای بنیامین انجام شد. در مقابل سالن اجرای کنسرت نیز عده‌ای از مخالفان اجرای کنسرت اقدام به دادن شعار و اغتشاش کردند که با واکنش پلیس لس‌آنجلس مواجه شدند. همچنین در برنامه‌ای از کانال یک از اینکه بنیامین در داخل ایران در مدح امام زمان می‌خوانَد و در خارج نیز اقدام به اجرای کنسرت همراه با استقبال ایرانیان مقیم انجام می‌دهد، انتقاد شده‌است.

 

اجرای دو کنسرت پیش‌بینی‌شدهٔ بنیامین در کانادا به‌دلیل مخالفت‌های گروه‌های اپوزیسیون حکومت_جمهوری_اسلامی_ایران لغو شد. تبلیغات منفی گسترده موجب تحریم کنسرت اول شد و کمتر از یک‌سوم صندلیهای سالن با حضور تماشگران پر شد. سالن دومین کنسرت بنیامین، محل تجمع ایرانیانی بود که با لباسهای سبزرنگ و پرچمهایی با شعار خاص در سالن حضور داشتند. محسن رجب‌پور، مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری، با بررسی فضای ایجادشده، ترجیح به دستور لغو کنسرت داد.

 

تور سراسر جهان او همچنین در دو مرحله در شهرها و و کشورهای مختلف اروپا ازقبیل کلن، لندن، استکهلم، آمستردام، هامبورگ و همچنین در قارهٔ استرالیا و تاجیکستان، مالزی و دوبی به اجرای کنسرت پرداخته‌است.

 

تور سراسر ایران بنیامین مجموعه آثارش را در توری سراسری که از شیراز و گرگان و ساری تا بندرعباس و ارومیه و چند شهر دیگر ادامه داشت برگزار کرد. او همچنین صدمین کنسرت خود را در مهرماه سال ۱۳۹۲ به‌صورت رایگان در کنار دریاچهٔ چیتگر تهران برگزار کرد که با استقبال چندده‌هزار نفر از مخاطبان او اجرا شد.

 

آلبوم ها : آلبوم ۸۵ – آلبوم ۸۸ – آلبوم ۹۳ – آلبوم ۹۴

48,152 مشاهده

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

پخش سراسری موزیک
دیدگاه کاربران



آرشیو

سریال های در حال پخش
محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی می باشد کمک به موسسه محک
مطالب محبوب