دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ دیس لاو

بیوگرافی اوریل لاوین - Avril Lavigne

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد. .
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بارون عشق
سامان جلیلی
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مثلا
مجید خراطها
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام والا مقام
یوسف زمانی
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام بیقرارم ۲
محسن ابراهیم زاده
دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بی نظیر عشق
ایوان بند
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام ستاره دنباله دار
علی عبدالمالکی
دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گل قرمز
مسعود سعیدی
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حالیش نمیشه
میثم ابراهیمی

تبلیغات

تبلیغات

پخش سراسری موزیک

بیوگرافی اوریل لاوین – Avril Lavigne

بیوگرافی اوریل لاوینAvril Lavigne + عکس

کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و فاقد عکس و جملات غیر اخلاقی

 

نام کامل: Avril Ramona Lavigne

نام خودمانی: Avvie/Av

روز تولد: ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۴

زادگاه: کانادا

ملیت: امریکایی

قد: ۱۵۷cm

وزن: ۴۷kg

رنگ چشم: آبی

رنگ مو: مایل به قهوه ای{خرمایی}

رنگ های مورد علاقه: مشکی و قرمز

ساز: گیتار

خال کوبی: !!!

سایز کفش: ۷

پدر: French-Canadian{John Lavigne}

مادر: French-Canadian{Judy Lavigne}

برادر: Matthew {بزرگتر }

خواهر: Michelle{کوچکتر }

حیوان خانگی: Sam{سگ نژاد آلمانی }

 

زندگی نامه اوریل لاوین به گفته ویکی پدیا

اوریل رمونا لوین در بلویل، انتاریو زاده شد و فرزند جودی نی لاشاو و جین کلاود لوین است. پدرش اصلیت کانادایی فرانسوی دارد. و نام او را اَوریل که معادل فرانسوی ماه اِپریل یا آوریل (به انگلیسی: April) است، انتخاب کرد. پدربزرگ و مادربزرگ لوین کانادایی-فرانسوی هستند اما خود او به زبان فرانسوی صحبت نمی‌کند. او برادری بزرگتر از خود به نام متیو و خواهری کوچکتر به نام میشل دارد. او دختری از خانواده طبقه کارگر جامعه بود. و از دو سالگی همراه با مادرش ترانه‌های کلیسا را می‌سرود. زمانی که او ۵ ساله بود، به ناپانی در انتاریو، شهری با جمعیتی حدود ۵،۰۰۰ نفر، نقل مکان کردند. اگرچه او در مدرسه کشمکش‌هایی داشت و چندین بار به دلیل بدرفتاری از کلاس بیرون شده بود، پدر و مادرش پشتیبان او برای خوانندگی بودند. پدرش برای او میکروفون، جعبه درام، کیبورد و چندین گیتار آورد و زیرزمین خانه‌شان را به یک استودیو تبدیل کرد. زمانی که لوین ۱۴ ساله بود، پدر و مادرش او را به جلسه‌های کاراواک می‌بردند. او همچنین در مراسم‌های کشوری همراه با گارث بروکس، دیکسی چیکس و شانیا تواین اجراهایی داشت.

او همچنین شروع به نوشتن ترانه‌های خودش نمود. اولین ترانه با نام «نمی‌توانم به تو فکر نکنم» بود که در مورد یکی از عشق‌های نوجوانی‌اش بود و بعدها خودش از آن به عنوان «یک چیز دلفریب» توصیف کرد.

| به گفته اوریل |

( در تمام عمرم می‌دانستم که این چیزی است که باید باشم… تصور می‌کردم چطور می‌تواند باشد که توسط موسیقی‌ام مشهور باشم. و هر روز رویا و خیال‌بافی می‌کردم)

در ۱۹۹۸ لوین برنده مسابقه‌ای رادیویی شد که به واسطه آن توانست همراه با همتای کانادایی‌اش شانیا تواین در کورل سنتر در اوتاوا در حضور بیش از ۲۰،۰۰۰ تماشاگر اجرا نماید. تواین و لوین ترانه «چه چیزی تو را وادار به گفتن آن کرد» را اجرا کردند، لوین به تواین گفت که او “هنرمندی مشهور” خواهد شد. در هنگام اجرایی در “تئاتر اجتماعی لناکس”، لوین توسط یکی از خواننده‌ها به نام “استفن مد” شناسایی شد. او لوین را به خواندن در یکی از ترانه‌هایش با نام «رسیدن به آسمان»که در آلبوم ۱۹۹۹ آنها گنجانیده می‌شد، دعوت کرد. پس از آن، لوین ترانه‌های «معبد دنیا» و «وایو موزیک»«دو رودخانه» را برای آلبوم آینده مد، پنجره من به تو در سال ۲۰۰۰ اجرا کرد. در دسامبر ۱۹۹۹، اولین مدیر حرفه‌ای لوین، کلیف فابری، در هنگام اجرای لوین از ترانه‌هایی کانتری در کینگستون انتاریو، استعداد او را کشف کرد. فابری اجراهای وی‌اچ‌اس (VHS) ویدیویی لوین را به چندین شرکت موسیقی فرستاد و لوین شروع به دیدار با مدیران آنها نمود. مارک جووت از نت‌ورک لوین را برای کار با پیتر زی‌زو در نیویورک در تابستان سال ۲۰۰۰ آماده کرد و او ترانه «چرا؟» را نوشت. اما در سفرهای بعدی به نیویورک بود که لوین توسط آریستا رکوردز شناسایی شد که اولین آلبوم خویش را توسط همان ناشر عرضه نمود.

 

کارهای موسیقی اوریل لاوین به گفته ویکی پدیا

در نوامبر ۲۰۰۰،کن گرانگارد، یکی از نمایندگان A&R، آنتونیو رید رئیس-آینده آریستا رکوردز، را دعوت به دیدار با تهیه‌کننده پیتر زی‌زو در استودیوی آنها در منهتن نمود تا صدای لوین را بشنوند. آزمایش ۱۵ دقیقه‌ای لوین، باعث تحت تأثیر قرار گرفتن رید شد و او بلافاصله قراردادی به ارزش ۱٫۲۵ میلیون دلار برای دو آلبوم و یک ۹۰۰،۰۰۰ دلار اضافی را برای پیش‌پرداخت انتشارات همراه با لوین امضاء کرد. در همین زمان، او احساس می‌کرد که به طور طبیعی با دسته اسکیترهای دوران دبیرستانش تطابق زیادی دارد، تصویری که در اولین آلبومش دیده می‌شد. او حالا همراه با یک ناشر قرارداد امضاء کرده بود و تمام سعی‌اش را در موسیقی متمرکز کرده بود، اما هنوز مجبور بود که والدینش را از این تصمیمش مطلع کند. “من نمی‌خواستم این [قرار موسیقی] را برگشت بدهم. در تمام عمرم این رویای من بوده. آنها [پدر و مادرم] می‌دانند که چه قدر من این را می‌خواستم و چه‌قدر برای آن تلاش کرده‌ام.

در ۴ ژوئن ۲۰۰۲، لوین اولین آلبومش را با نام «رها کردن» در ایالات متحده عرضه کرد. آلبوم چندی پس از عرضه در بیلبورد ۲۰۰ توانست رتبه ۲ را بگیرد، همچنین در استرالیا، کانادا و بریتانیا در مقام اول قرار بگیرد. این موفقیت توانست لوین را در سن ۱۷ سالگی به جوان‌ترین خواننده‌تک که توانسته بود تا همان زمان در رتبه اول در بریتانیا قرار بگیرد تبدیل کند. با پایان ۲۰۰۲، آلبوم توانست گواهینامه چهار-بار پلاتین را از طرف RIAA بگیرد و او را به عنوان پرفروش‌ترین خواننده زن سال ۲۰۰۲ و پرفروش‌ترین آلبوم-اول سال ثبت کند. با آمدن مه ۲۰۰۳، این آلبوم بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰ نسخه در کانادا «وایو موزیک» به فروش رسانید و از سوی انجمن صنعت ضبط موسیقی کانادا گواهینامه الماس را گرفت. از سال ۲۰۰۹، فروش این آلبوم از مرز ۱۶ میلیون نسخه به صورت جهانی گذشت , و تنها با فروش ۶ میلیون نسخه در ایالات متحده، RIAA گواهینامه شش‌بار-پلاتین را به آن اعطا کرد.

اولین تک‌آهنگ لوین، «پیچیده» در استرالیا رتبه اول و در ایالات متحده رتبه دوم را گرفت، این ترانه همچنین یکی از بهترین و پرفروش‌ترین ترانه‌های کانادا در سال ۲۰۰۲ بود که همچنین در شوی تلویزیونی نوجوانان «داوسونز کریک»به نمایش درآمد. «پیچیده» بعدها به ۱۰۰ ترانه برتر دهه راه یافت و رتبه ۸۳ را گرفت.

| به گفته اوریل لاوین |

(من صرف به خاطر اینکه احساس می‌کنم تا حدی خودم را برای شکست‌خوردن آماده کرده باشم، شکست نمی‌خورم. این چیزی است که در تمام زندگی‌ام می‌خواستم، چیزی که رویای آنرا می‌دیدم و می‌دانستم که اتفاق خواهد افتاد. من از زمانی که واقعاً کوچک بودم می‌خواندم و بسیار زیاد این را می‌خواستم و به خودم می‌گفتم، این کار را خواهم کرد.)

دیگر تک‌آهنگ‌ها، «اسکیتر بوی» و «با تو هستم» به فهرست ۱۰ برتر ایالات متحده وارد شدند. در نتیجه این سه تک‌آهنگ برتر، لوین دومین هنرمند در تاریخ است که توانسته با اولین آلبومش سه تک‌آهنگ شماره ۱ را در بیلبورد مین‌استریم ۴۰ برتر داشته باشد. برای موزیک‌ویدئوی «پیچیده»، لوین به عنوان “بهترین هنرمند نو” در سال ۲۰۰۲ از طرف ام‌تی‌وی شناخته شد. او چهار جایزه جونو را در سال ۲۰۰۳ برنده شد و برای شش‌تای دیگر نامزد شد. او جایزه موسیقی دنیا را برای “پرفروش‌ترین خواننده کانادایی در دنیا” برنده شد و برای هشت جایزه گرمی نامزد شد که شامل “بهترین هنرمند نو” و “ترانه سال” برای «پیچیده» (۲۰۰۳) بود.

در ۲۰۰۲، لوین نقشی به عنوان هنرمند برجسته در موزیک ویدیوی «هزاران میلیون» از گروه پاپ پانک «تربل چارجر» ظاهر شد. در مارس ۲۰۰۳، لوین روی جلد مجله رولینگ استون ظاهر شد. و بعداً در مه ترانه «سوخت» را در طول نمایش ام‌تی‌وی برای احترام به متالیکا انجام داد. در طول اولین تور موسیقی‌اش، تور «سعی کن مرا خفه کنی» لوین ترانه «بسکت کیس» را از گرین دی اجرا کرد.

 

سه ماه بعد از انتشار آلبوم لالایی خداحافظی، لوین اعلام کرد که کار روی آلبوم استودیویی پنجمش قبلاً آغاز شده است که تا کنون ۸ ترانه برای آن نوشته شده است. آلبوم جدید کاملاً مخالف خدانگهدار لالایی است، لوین اظهار داشت ” لالایی خداحافظی بیشتر آرام بود؛ ولی آلبوم بعدی پاپ و دوباره شاد خواهد بود. من از قبل آهنگی دارم که میدانم قرار است تک آهنگ بشود و فقط لازم است دوباره آن را رکورد کنم !” آلبوم پنجم این خوانندهٔ کانادایی در یکم نوامبر ۲۰۱۳ وارد بازار شد. آلبوم دارای ترانه‌هایی با سبک‌های متفات است و همچنین اولین آلبومی است که لاوین به طور رسمی ترانه دو صدایی اجرا می‌کند. «وایو موزیک» در آلبوم شاهد دو ترانه دو صدایی با همکاری با “مرلین منسون” هستیم بنام Bad Girl و همینطور “Let Me Go” با همکاری همسر وی یعنی “چد کروگر” از گروه “نیکل بک”. لاوین با گروه سازنده The Runners برای آلبوم پنجم خود کار کرد.

در آوریل سال ۲۰۱۳ اولین تک آهنگ این آلبوم با نام “به سلامتی هرگز بزرگ نشدن” منتشر شد. اوریل هم اکنون در حال برگزاری تور جهانی آلبوم خود بنام “Avril Lavigne Tour” می‌باشد.

 

زندگی خصوصی اوریل لاوین به گفته ویکی پدیا

زمانی که برای اولین بار لوین شهرت را کسب نمود، او برای رفتارهای پسرگونه‌اش شناخته می‌شد، به ویژه کراوات و ترکیب پیراهن‌های بدون آستین او لباس‌های بگی، کفش‌های اسکیت‌دار، مچ‌بند و گاهی‌اوقات بندکفش پیچیده در اطراف انگشتانش و امثال آن‌را ترجیح می‌داد. در طول عکس‌برداری‌ها، به جای پوشیدن لباس‌های “درخشان و عالی” او به پوشیدن “تی‌شرت‌های قدیمی و بی‌اتو” بسنده می‌کرد. در پاسخ به طرز پوشش و تأثیرگزاری موسیقی‌اش، رسانه‌ها به او لقب “شاهدخت پاپ‌پانک” نهاده بودند. رسانه‌ها و طرفدارانش او را به عنوان “آنتی-بریتنی”، به‌دلیل کم‌تر تجاری بودن‌اش، تصویر واقعی‌اش و سرسخت بودنش، می‌شناختند. “من جعلی نیستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید چه کنم و چطور رفتار کنم، پس ممکن است مرا “آنتی-بریتنی” بخوانند، که نیستم. در نوامبر ۲۰۰۲، لوین پوشیدن کراوات را کنار گذاشت و بیان کرد که او “یک مد خاص” را انجام می‌داد. لوین کوشش‌هایی آگاهانه برای نگه‌داشتن موسیقی‌اش، و نه چهره‌اش، به عنوان سرلوحه کارهایش انجام داد. “فقط می‌گویم، نمی‌خواهم “ســـکـــــس” بفروشم. احساس می‌کنم این‌کاری احمقانه و پست است. بسیار چیزهای بیشتری برای گفتن دارم.

| به گفته اوریل |

( باید برای آن‌که تصویرم را خود واقعی‌ام بگذارم بجنگم…. از چندین تصاویر مجلل و زرق‌وبرق‌دار رسانه‌ها به این‌خاطر که همانند خودم نشان‌داده نمی‌شدم، امنتاع کردم. نمی‌خواهم لباس‌های مبتذل که بدن مرا نشان دهد بپوشم. من بدنی عالی دارم. )

لوین سرانجام به سبک سیاه مد روی آورد، طوری که برای آلبوم دومش، زیر جلد من از پوشش اسکیت‌برد به پوشش سیاه‌گونه و دامن‌های کوتاه سیاه و گرایش‌های ترس و بیم روی آورد.“من این‌طور برچسپ خورده‌بودم که من دختری عصبانی‌ام، شورشی… ولگرد (پانک)، و باید بگویم که من هیچ‌کدام یک از آن‌ها نیستم.” زمانی که لوین از عصبانی بودن امتناع می‌کرد، در مصاحبه‌هایش همیشه احساساتی در مورد کم بودن توجه رسانه‌ها در مورد ترانه‌نویسی‌اش بود. “من یک نویسنده هستم و نخواهم گذاشت که مردم این را از من بگیرند،” و اینکه او از ۱۴ سالگی ترانه می‌نوشت. «وایو موزیک» در طول سال‌های آلبوم (www.vaiomusic.org) بهترین چیز لعنتی، لوین به طور کامل تغییر کرد، رنگ موهایش را روشن همراه با خطی صورتی رنگ نمود و لباس‌های زنانه بیشتری مثل “شلوار جین تنگ و کفش‌زنانه، و شروع به مدل‌بودن برای مجله‌هایی چون هارپرز بازار نمود. لوین از سبک پوشش جدیدش دفاع کرد و گفت: “در واقع به خاطر هیچ‌چیزی تاسف نمی‌خورم. می‌دونی، کراوات و این‌طور چیزا… همه این‌ها وقت و مکان دارند. و حالا من بزرگ شده‌ام، و تغییر کرده‌ام. او حالا سعی می‌کرد که غذاهای مقوی‌تری خورده و در ورزش‌هایی نظیر یوگا، هاکی خیابانی، فوتبال، رولربلید و موج‌سواری شرکت کند. او در سال ۲۰۱۲ نامزدی خود را با چد کروگر، خوانندهٔ گروه نیکلبک اعلام کرد.

 

رزومه کاری آوریل

Avril Lavigne با دادن این آلبوم جدید مقام اول Pop Charts رو به خود اختصاص داد اونم بدون هیچ عمل غیر اخلاقی.نه لباس‌های مبتــذل و S-e–x-y می‌پوشـه و نه رقص وسوسه آمیز انجام میـده و نه به حوادث به صورت خلاصـه اشاره می‌کنه و از هیـچ عامل و روش Hip Hop هم استفاده نکــرده هیچ Lyrics تحریک کننده ای هم نخونده . Avril Lavigne از همه خواننــده‌ها و همه ردیف‌هــای خود هم خودش رو جســورتر نشون میده و هم منظورش رو به صورت روشنتر و واضح‌ تر بیان میکنه.رفتار و گفتار اون باعث شده میلیــون‌ها بچـه دوبـاره به پدر و مادرشون اطمینان بدن.

از دو سال گذشته تا حالا خصوصیات Avril بودن در اون متـــمرکز شده همون خصوصـــیاتی که در آلبــوم Under My Skin بازگو می‌کنه . اون به هیچ چیز خیانت نکرده و حتی الان هم پس از گذشـت چند ســال با روش خود که باعث موفقــیـت فـــوق‌العاده‌ی اولـــین آلبوم خود بنـام Let Go شد هنــوز هـم هر جــوری که هست کارنامه‌ی عمل خودش رو بدون لکه‌ی ننگی تمیز نگه داشته .
ساده بودن همون چیزی هست که باعث شده بهترین آهنگ‌هاش مــقاوم و ســخت و پایدار باشـن حالا خواه اینکه شایسته‌ی Punk یا Faux یا Maudlin Ballad باشه Avril این آهنگ‌ها رو قطعـــا و کاملا به طور صــریح و بی‌پرده می‌خــــونه . «وایو موزیک» شما مـــی‌تونین هر چقدر که بخوایــــن آهنگ‌هاشو گوش بدین . موزیـــک Avril واقعــــا دیوانه کنندس و خیلی سخته که بگیم در کدوم دسته موسیـــــقی قرارش بدیم – آهنــــــگ موفقیــت آمیز و درخشـان I’m With You تقریبا یه صدا و حال و هوای ییلاقی غیر قایل احساس داشــت و یک ملودی متــــــال مبــــهـم و سربسته و یک همخوانی که نمی‌تونه بیـجا و بی‌محـــل به عنوان یه مدعــــــی آمریکایی مطـــرح بشه اگرچـــه هیچکدوم از این مدعیان و مسابقه‌دهندگان نمی‌تونستن به این سادگـــی است آهنگ رو بخونن.

Lavigne در آلـبـــوم جدیـــدش یعنی Under My Skin با یک ماتریس تیمی رو که روی بیشتر آهنگ‌های آلبوم Let Go کار کرده بودن رو جدا کرد Avril در این آلبوم جدید با یه گروه Songwriter غیر قابل تحمل و گیتاریستش Evan Taubenfeld و Songwriter کانادایـــــی Chantal Kreviazuk شــــروع بکار کرد و در تهیه این آلبـــوم با بهم پیوستن این عوامل آلبومی قابل قبول و فرمول دار تری بوجود آورد . Lavigne در آلبـــــوم Under My Skin هیچ فکر و هدف تازه ای وارد نمی‌کنه بلکه چهره‌ی آهنــگ‌های آلبوم قبلی یعنــــی Let Go رو درخــشان‌تر می‌کنه اغلب اوقات صداش رو در یک آهنگ «وایو موزیک» به چند جور و نوع تغیر میده تا مطمئن بشه که شما از خوانندگی اون خســـــته نشدین و زیبایی Chorus ها رو درک می‌کنین . آهنگ اصلی و مهم این آلبوم همون آهنگی که زودتر از خود آلبوم Under My Skin منتشر شد که Don’t Tell Me نام داره میشه گفت که آهنگی هســت که بیشترین شخصیت Avril رو در خودش داره و نشون میده که Avril دنبال چه چیزی هست و منظورش چیـــــه ؟

 چند نکته در مورد اوریل لاوین

نام اصلی او “آوریل رامونا لاوین” است اما مردم او را با نام “آوی“میشناسند.عاشق  نواختن پیانوست و این کار را از ۱۰ سالگی آغاز کرده است.او در رژیم غذایی اش گوشت مصرف نمیکند  و عملا یک گیاهخوار است. عاشق شوهرش “درک ویبلی” است و حتی حرف اول نام او را روی دستش خالکوبی کرده است . او همیشه خیلی واضح از این عشق صحبت کرده است.او از نگهداری حیوانات خوشش نمیاید . وی با پدر بزرگش رابطه نزدیکی دارد «وایو موزیک» و یکی از آهنگهای پرفروشترین آلبومش را به او هدیه کرده است.او یکی از ترانه هایش با نام “دوست دختر”را به ۴ زبان ایتالیایی، ژاپنی ، اسپانیایی و فرانسوی اجرا کرده است.نکته جالب در مورد وی این است که او هرگز از مواد آرایشی مو استفاده نمیکند و همیشه موهایش حالت طبیعی دارد.

 البوم ها : رها کردن – زیر جلد من – بهترین چیز لعنتی – خدانگه دار لالایی – اوریل لاوین

 

تک اهنگ ها : پیچیده – استیکر بوی – از دست دادن درک – موبایل –  به من نگو – پایان خوش –  کسی خونه نیست –  او نبو – ادامه بده (اوریل لاوین) – دوست دختر – وقتی تو رفتی – داغ – بهترین چیز لعنتی – آلیس – وات د هل – لبخند – Wish You Were Here – به سلامتی هیچ وقت بزرگ نشدن – راک اند رول – بداز برم

 

فیلم ها : طی کردن مسافت – ان سوی پرچین – ملت غدای اماده – دسته

| کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد |

ادامه زندگی نامه اوریل لاوین

پدرش جان لاوین و مادرش جودی هر دو به شدت دوست داشتند او یک خواننده شود و به دنبال کارهای هنری برو د. یک برادر به نام مایکل دارد که کمک زیادی به او کرد تا به آنچه می خواهد برسد و همیشه پشتیبان خوبی برایش بوده است.خواهرش متئو نیز یکی از نزدیکترین افراد به اوست . شاید باور نکردنی به نظر برسد اما حقیقتا آوریل خوانندگی را از ۳ سالگی شروع کرد ماجرا از این قرار بود که در همان دوران کودکی با کمک پدر و مادرش در یک مسابقه تست صدا که به سبک کانتری در منطقه انتاریو برگزار می شد راه یافت و در عین ناباوری با همان طرز صحبت کردن کودکانه و محلی «وایو موزیک» اش توانست مقام اول را بدست آورد و همین استارتی شد برای ادامه یافتن راه موفقیتش. یکی از معدود دخترانی است که سبک راک را انتخاب کرده و اتفاقا در این سبک که اصولا سبکی مردانه و سخت است بسیار موفق هم هست.

در یکی از ویدئو هایش سبک خودش و گیتار دست گرفتنشو مسخره کرد و این برای اولین بار بود که یک خواننده خودشو مسخره می کنه.در یکی از ویدئو هایش خواهرش بازی می کند. وقتی کلاس یازدهم بود موهایش را که خیلی بلند بود را چهل گیس کرد که باعث شد دردسر زیادی از طرف مسئولان مدرسه برایش ایجاد شود چون آنها معتقد بودند«وایو موزیک» آوریل فقط به فکر کارهای خوانندگی شده و تاثیر خوبی روی بچه ها نمی گذارد.
از همان کودکی خیلی دوست داشت ازدواج کند و زندگی مستقلی داشته باشد تنها آرزویش در نوجوانی این بود که لباس عروسی به تن کند.
فقط دو دوست دارد یکی پینک خواننده مشهور انگلیسی است و دیگری نساکارلتون که اغلب مواقع با هم هستند.

بیوگرافی اوریل لاوین – Avril Lavigne

| کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد |

104,205 مشاهده

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

پخش سراسری موزیک
دیدگاه کاربران



آرشیو

سریال های در حال پخش
محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی می باشد کمک به موسسه محک
مطالب محبوب