دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ دیس لاو

زندگی نامه کامل امیر تتلو + عکس (حاشیه ها دستیگیری و سفیر صلح و غیره)

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد. .
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بارون عشق
سامان جلیلی
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مثلا
مجید خراطها
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام والا مقام
یوسف زمانی
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام بیقرارم ۲
محسن ابراهیم زاده
دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بی نظیر عشق
ایوان بند
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام ستاره دنباله دار
علی عبدالمالکی
دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گل قرمز
مسعود سعیدی
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حالیش نمیشه
میثم ابراهیمی

تبلیغات

تبلیغات

پخش سراسری موزیک

زندگی نامه امیر تتلو + عکس

دسته بندی : وایو موزیک تاریخ : چهارشنبه 14 اکتبر 2015

زندگی نامه امیر تتلو + عکس

زندگی نامه کامل امیر تتلو + عکس

biography Amir Tataloo

زندگی نامه امیر تتلو + عکس

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. وی در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهای وی می‌پرداخت . اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲ میلادی، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد….

زندگی نامه تتلو + عکس

نام : امیر

نام خانوادگی : مقصودلو

تاریخ تولد : ۳۰ شهریور ۱۳۶۶

محل تولد : تهران

ساکن : تهران

سبک : ریتم اند بلوز، رپ، پاپ

سال فعالیت : ۱۳۸۲

زندگی‌نامه

او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت . تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد , که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد . او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد . امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد . چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد .

حاشیه ها

دستگیری تتلو

سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیراً نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده‌است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام قضایی است.[۱۳]

ترانهٔ انرژی هسته‌ای

حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در وین در ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ترانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشهٔ یک ناو نظامی ایرانی خواند که «خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست». این ترانه که با کمک نیروهای مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبهٔ اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت .

سفیر صلح

امیر تتلو پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۴ در موزه صلح تهران حضور یافت و از طرف جانبازان شیمیایی و قطع نخاع برای ساخت کلیپ «شهدا» تجلیل گردید و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد.

 

آلبوم ها : زیر همکف – تتلیتی – من – شماره شیش

تک اهنگ ها : مغز در رفته – جفت شیش –  آسوده بخواب- اگه راستشو بخوای – تعادل – بعد زمستون – حسش کن – زندگی کو – الو – بگو بینم ندیدیش – نه دروغه     کمک کن – من آرومم – داد نزن –  شب- چشای وحشی – یه طرف درد- بابا اون بالاست – بدتر شد – اینو میدونم که می‌دونی – کی از پشت لباستو می‌بنده – مغز در رفته  – سنه حیران- دختر توپر – حس معمولی – خونه خوبه-  الو ۲- خیلی بالام-  جوونای ژاپنی- شهریوری – من دلم پاکه- حس خوب- اریکه ایران و میلاد – بذار تو حال خودم باشم- من – خوابم نمی‌بره – نگفته بودی – بیخیال – یه خواهش- نمی‌تونی مثل من باشی-  مرسی  – حس معمولی – بهاره- بنبست – ما به هم بیمار بودیم-  از شب اول- با تو  – اطمینان-  کاریکاتور –  مرد – تموم شد- زمین مال ماست- اون الان حالش خوبه – تو تو دیده من نیستی- واسه تو همیشه می‌خندم – منم یکی از اون یازده تام – دختر رشتی –  ممنوع –  انرژی هسته‌ای –  دیگه دوست ندارم – مامان تو – تو کوچه ما هم عروسی میشه- تو نمی‌فهمی – شهدا

 

67,914 مشاهده

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

پخش سراسری موزیک
دیدگاه کاربران



آرشیو

سریال های در حال پخش
محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی می باشد کمک به موسسه محک
مطالب محبوب