دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ دیس لاو

بیوگرافی بهرام + عکس

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد. .
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بارون عشق
سامان جلیلی
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مثلا
مجید خراطها
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام والا مقام
یوسف زمانی
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام بیقرارم ۲
محسن ابراهیم زاده
دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بی نظیر عشق
ایوان بند
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام ستاره دنباله دار
علی عبدالمالکی
دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گل قرمز
مسعود سعیدی
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حالیش نمیشه
میثم ابراهیمی

تبلیغات

تبلیغات

پخش سراسری موزیک

بیوگرافی بهرام + عکس

دسته بندی : بیوگرافی خوانندگان ایرانی ، زندگی نامه تاریخ : سه‌شنبه 13 اکتبر 2015

بیوگرافی بهرام + عکس

بیوگرافی کامل بهرام + عکس

biography Bahram

بیوگرافی بهرام + عکس

بهرام یکی از خوانندگان فعال در سبک رپ فارسی است که با زمینه شعری سیاسی – اجتماعی خود به شهرت رسید. او از سال ۱۳۸۱ تا کنون در زمینه‌های مختلفی از رپ فارسی فعالیت داشته‌ است و جز ستون‌های اصلی و تأثیرگذار موسیقی زیرزمینی ایران به شمار می‌رود. همچنین از او به عنوان ” اعتبار رپ فارس ” یاد می شود.

بیوگرافی بهرام + عکس

نام : بهرام

نام خانوادگی : نورایی

نام مسعتار : بهرام

تاریخ تولد : ۵ اردیبهشت ۱۳۶۷

سبک ها : رپ فارسی هیپ هاپ

سال فعالیت : ۱۳۸۱

حرفهٔ موسیقی  او از سال ۱۳۸۱ فعالیت هیپ هاپی خود را آغاز و به مدت ۵ سال با کیفیت خانگی ترک‌هایی تولید کرد و آنها را در سال ۸۵ به طور غیررسمی منتشر کرد که باعث شد بین هم سبک‌های خود مطرح شود و با انتشار آهنگ نامه‌ای به رئیس جمهور در تابستان ۸۶ بین عموم محبوب شد و اسمش بر سر زبان‌ها افتاد . وی در تابستان ۸۷ اولین آلبوم خود را با نام ۲۴ساعت از کمپانی دیوار منتشر کرد .

زندان

در اواخر سال ۱۳۸۷ به خاطر فعالیت در موسیقی زیرزمینی و انتفادات سیاسی-اجتماعی( آهنگ اینجا ایرانه ، نامه‌ای به رئیس جمهور و … ) ، با اتهامات متعددی به مدت یک سال در زندان اوین ، بند ۲۰۹ مربوط به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد. پس از تحمل بازداشت، و ازادی بعد از ۳ سال سکوت در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ آلبوم جدید خود را با نام “سکوت” منتشر کرد .

 

سکوت و جدایی از دیوار

بهرام بعد از آلبوم ۲۴ ساعت چهره‌ای شناخته شده در رپ فارس به شمار می‌رفت و همه منتظر آهنگ یا آلبومی از او بودند، سرانجام در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰، بعد از نزدیک به سه سال سکوت ، بهرام مجموعه دوم خود را با نام “سکوت” منتشر کرد. این مجموعه شامل چهارده اثر می‌باشد که توسط تشکل دیوار منتشر شد. بعد از انتشار آلبوم “سکوت“، تشکل دیوار طی بیانیه‌ای پایان همکاری خود را با “بهرام” اعلام نمود. نصیر مشکوری، منتقد و تحلیل گر موسیقی دگرآوا و نوگرای ایران، در مقاله‌ای آلبوم “سکوتبهرام را این گونه توصیف می‌کند:

 

” آلبوم سکوت دلنوشته‌های شاعری آگاه و دگراندیش است. شاعری که هیپ هاپ را نه براساس روایات کوچه و خیابان، بلکه براساس انعکاس آنچه کوچه و خیابان شهر بر ذهن حساس او می‌تابانند خلق می‌کند. آلبوم سکوت چیدمانی از رپ نوشته‌های رپ خوانی است که رپ نویسی ایران را وارد مرحلهٔ نوینی کرده است. ” نقد و بررسی‌های فراوانی از این آلبوم در رسانه‌ها و مجلات اینترنتی منتشر شد که از جمله این نقدها می‌توان به نقد و بررسی آلبوم توسط تیم ذره بین اشاره کرد، در این نقد تمامی آهنگ‌ها جداگانه بررسی و آنالیز شد و نتیجه‌گیری کلی از دیدگاه شنودگان و تیم فنی نقد یک ماه پس از انتشار آلبوم از وبگاه بیاتورپ منتشر شد.

 

همکاری برای اتحاد

یکی از اساسی‌ترین مواضع بهرام اتحاد در بین هنرمندان این سبک موسیقی است. آثاری مانند «ماباهمیم» با همکاری رضا پیشرو و همچنین «اینو بفهم» با همکاری عرفان از «بهرام» منتشر شد که مصداقی برای این مدعاست. اتحاد کمپانی «دیوار» با کمپانی صامت یکی دیگر از اتفاقات مهم در تاریخ موسیقی رپ فارسی است که با آهنگ «ما با همیم» صورت گرفت. در خرداد ۱۳۸۸ شبکه بی‌بی‌سی فارسی بخشهایی از موزیک ویدئو «یک مشت سرباز» از هیچ‌کس را پخش کرد که در آن، بهرام و تهیه کننده آثارش، «آتور»، حضور داشتند.

 

آلبوم ها : ۲۴ ساعت – سکوت – اشتباه خوب

تک آهنگ‌ها : احساس درون – نامه ای به رئیس جمهور – ما با همیم – نمی تونم – پرواز – ینو بفهم- درد و دل

56,589 مشاهده

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

کانال رسمی وایو موزیک در تلگرام

پخش سراسری موزیک
دیدگاه کاربران

Mostafa . N گفت:

I LOVE YOU BAHRAM .BigLike. .BigLike. .BigLike.



آرشیو

سریال های در حال پخش
محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی می باشد کمک به موسسه محک
مطالب محبوب